๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

به خــدا با مدد مــــــــادریت پیروزیم

پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ق.ظ

   شعر خوانی بسیار زیبای حاج احمد واعظی

درمحضرامام خامنه ای"مدظله العالی


 
شعر خوانی حاج احمد واعظی در محضر امام خامنه ای

رشته مهـــر دل ما همه در دست شماست

کشور ما به خدا خانه دربست شماست

 

هرچه تهدید و یا هرچه که تحــریم شویم
به خداوند محال است که تسلیم شویم

 

گـر مقـاوم همگی لــب ز شکایت دوزیم
به خــــدا با مـــدد مــــادریت پیــــروزیـــم

 

آی ای دشمـن زهرا و علـی ننگـت باد
کمتر ای بیســـــروپا زمزمه جنگت باد

 

که مــرا زمــزمه جنـگـــــ تـو آزار دهــد
و اگر رهـــبر من رخصـت پیکار دهــد

 

به خـــدا سر ز تن نحــس تو سرکـــش بزنم
دفتــر و میــز و گــزینه هــایت آتــش بزنــم

 

همــه دنیــا شــده فریاد عــدالـــــتخواهـی
کــاش این جـمعـه شـود با مـــدد تو راهی

 

آن سفرکرده که صد قافله دل همره اوست
عالـــــــمی منتظــر گفتن بسمــالله اوست

 

کــاش میآمـــد و بودیــم کنـــارش یارش
هر کجــا هست خدایا به سلامت دارش

  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

امام زمان(عج)

رهبرم

روز مادر

عشق

مادر

ولادت

نظرات  (۱۱)

بسیـــــــآر زیبــــــــــآ بـود
پاسخ:
بله دیگه هرکجا اسم "مادر "باشه معلومه که زیباست+
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • باید یکم جابجا کنم تا بتونم دانلودش کنم 
    :)

    ولی شعرش فوق عالیه
    و اگر رهبر من رخصت پیکار دهد......
    پاسخ:
    مگه آپلود میشد!!!
    چند بار امتحان کردم تا این کلیپ بدست اومد:)



    بله..دست حاج احمد درد نکنه...
  • هیئت محبین شهادت
  • سلام علیکم عزیز
    با مطالب جدید برزوم منتظر نظراتون هستم
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ..
    سلام
    دیدم

    زیبا بود
    پاسخ:
    سلام

    ممنون
  • لبیک یاحسین ...
  • سلام دوست بزرگوار
    وبتون بسیار زیباست 
    بازدید شمااز وبم باعث نورانی شدنشه :)
    اگر مارو لایق دونستید لینک کنین واطلاع بدین تاماهم بادیده منت لینکتون کنیم
    یاعلی 
    منتظر حضورسبزتون ونظرات زیباتون هستم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونـم..نظر لطف شماست.
    شرمنده میفرمایید!


    با افتخار لینک شدید
    یاعلی
    فوق العاده بود
    خسته نباشید
    پاسخ:
    ممنون

    دست شاعرش درد نکنه#
    سلام

    زیبا بود
    اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای

    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
    پاسخ:
    سلام
    ممنون...چشم
  • لبیک یاحسین ...
  • سلام بزرگوار
    ممنون از نورانی کردن وبم باحضورتون
    تشکر من نیز شمارو با دیده منت لینک کردم
    یاعلی 
    منتظر حضور مجددتون ونظرات ارزشمندتون هستم 
    پاسخ:
    سلام
    شمالطف دارید....تشکر


    یاعلی
    چقدقشنگ بود...
    اللهم عجل لولیک الفرج....
    پاسخ:


    اللهم عجل لولیکـــــــ الفرج..
  • لبیک یاحسین ...
  •  

    خدایا ، راهی نمیبینم ، آینده پنهان است

    اما مهم نیست

    همین کافیست که تو راه رامیبینی و من تو را . . .

    پاسخ:
    همین کافیست+

    سلامون علیکم جمیعا....

    ممنون که پلاک عشق رو به فراموشی نسپوردید.....

    به شدت دعامون کنید.....

    یا علی

    پاسخ:
    علیکم السلام....
    ما کسی رو فراموش نمیکنیم...
    چشم

    موفق باشید
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی