๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

توبه چرا سراغ دل ما نیامده

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ب.ظ

ای دل بسوز تا شب احیا نیامده         تقـــدیر مـــا هنوز به دنیا نیامده

فرقی نکرده ایم زِ اَحیای سال پیش         توبه چـرا ســـراغ دل مـــا نیامده

گویی به گــوش عده ای از مـــا هنوز هم          هل من معین غربت آقـــــــا نیامده

آری برای بنده شدن وقت کــم است            ای دل بســـوز تا شب احیا نیامده


اللـــ___ــــهــم عَجِـــــ___ـــــل لِوَلیـــــ___ـــــکـــــ الــــ___ـــفرَج

گفتاری کوتاه از حاج آقا مجتبی تهرانی :

من همیشه قبل از اینکه از خداوند طلب مغفرت کنم، میگویم خدایا من امشب از تمام کسانی که گردنشون حقی دارم، غیبت من رو کردن، مالی از من خوردن، آزاری رسوندن و ... از همه اونها گذشتم. قلبا هم گذشتم و هیچ شکایتی ندارم.
خدایا اگر تو امشب من رو نبخشی و از سر تمام تقصیراتم نگذری، من از تو بخشنده ترم و چنین چیزی غیر ممکنه. پس حتما تو من رو بخشیدی.
در لیالی قدر اینطور دعا کنید و ببینید چه حالی به شما دست میدهد. خصوصا در حق کسانی که به شما بدی کردند بیشتر دعا کنید. ما در روایاتمان زیاد داریم که اگر در حق اینها دعا کنید خداوند چندین برابر اون چیزی که خواستید رو برای خودتون مستجاب میکنه.

اللـــ___ــــهــم عَجِـــــ___ـــــل لِوَلیـــــ___ـــــکـــــ الــــ___ـــفرَج

کسب معرفت امام زمان،مقدمه درک شب قدر است

در شب قدر به یاد امام عصر(ع) باشید، برای او دعا کنید 

التماس دعـــــــــــــا

  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

امام زمان(عج)

شب قدر

نظرات  (۸)

سلام 
طاعات و عبادات شما قبول حق
از توصیه شما متشکرم
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
سلام
ممنون طاعات شماهم قبول..
محتاجم به دعا...
علی یارتون
آری برای بنده شدن وقت کم است
خیلی التماس دعا
پاسخ:
چشم...محتاج دعا
  • عباس زاده
  • مضطرم
    نگاهی کن ..




    سلام علیکم مومن
    التماس دعای ویژه در این شبها دارم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    چشم حتما.....محتاجم به دعا
    عاقبت شماهم بخیر
    مارو هم از دعای خیرتون بی بهره نکنید !

    گفتار حاج آقا تهرانی هم خیلی عالی بود 


    پاسخ:
    چشم.شما هم مارو دعا کنید..خیلی...

    بعله همینطوره...
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • ای کاش امسال ملائک در تقدیرش بنویسند
    "ظهور"...!

    امشب
    خیلی التمآس دعآ....
    .
    یا حق...
    پاسخ:
    ای کاش...
    ظهور...

    حاجت روا ان شاالله..محتاجم به دعا
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجم به دعـــــــا...
  • ساکت در قفس
  • در هیاهوی ملک صحن تو دیدن دارد
    شربتی آب در این کعبه چشیدن دارد
    با اذان حرمت اشک چکیدن دارد
    هم علی هم ولی الله اش شنیدن دارد
    ای خدا حب علی اهل تمنا را بس

    از دو دنیای تو ایوان نجف ما را بس


    سلام

    التماس دعا

    یا علی

    پاسخ:
    سلام
    محتاج دعا...
    یاعلی
  • کمی بودن ...
  • التماس دعابانو
    پاسخ:
    سلام عزیز
    چشم...محتاج دعا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی