๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

حکایتی آموزنده:

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ

مرحوم قطب الدّین راوندی روایت کرده است؛روزی از امام جعفر صادق علیه السلام سوال کردند:روزگار خود را چگونه سپری میفرمایید؟

حضرت در جواب فرمودند:عمر خویش رابر چهارپایه و رکن اساسی سپری می نمایم.

*می دانم آنچه که روزی برای من مقدر شده است،به من خواهد رسید،و نصیب دیگری نمی گردد.

*می دانم دارای وظایف و مسئولیت هایی هستم که غیر از خودم کسی توان انجام آنها را ندارد.

*می دانم مرا مرگ در می یابد و ناگهان بدون خبر قبلی مرا می رباید،پس باید هرلحظه آماده ی مرگ باشم.

*و می دانم خدای متعال بر تمام امور و حالات من آگاه و شاهد است و باید مواظب اعمال و حرکات خود باشم.


ای ششمین ستاره تابناک امامت و ولایت،صادق آل محمد(ص)،به راستی صداقت،تنها واژه ای است که برازنده نام توست.نامت را با افتخار به دل های غریبمان می سپاریم ،تا یادت آرام بخش سینه های بی تابمان باشد.

شهادت جانسوز رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق علیه السلام تسلیت باد.

  • ۹۴/۰۵/۲۰
  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

شیعه