๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

علی فروشی نکنیم!!!

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۶:۳۴ ب.ظ

روزی حضـرت "علی"(ع) نزد اصحاب خود فرمودند: من دلم خیلی به حال ابوذر غفاری می سوزد خدا رحمتش کند.

اصحاب پرسیدند چطور ؟

مولا فرمودند: آن شبی که به دستور خلیفه ماموران جهت بیعت گرفتن از ابوذر برای خلیفه به خانه ی او رفتند چهار کیسه ی اشرفی به ابوذر دادند تا با خلیفه بیعت کند. ابوذر خشمگین شد و به مامورین فرمود: شما دو توهین به من کردید; اول آنکه فکر کردید من علی فروشم و آمدید من را بخرید ، دوم بی انصاف ها آیا ارزش علی چهار کیسه اشرفی است؟

شما با این چهار کیسه اشرفی می خواهید من "علی" فروش شوم؟

تمام ثروت های دنیا را که جمع کنی با یک تار موی "علی" عوض نمی کنم.

آنها را بیرون کرد و درب را محکم بست.

مولا گریه می کردند و می فرمودند: به خدایی که جان "علی" در دست اوست قسم آن شبی که ابوذر درب خانه را به روی سربازان خلیفه محکم بست... سه شبانه روز بود که او و خانواده اش هیچ نخـــورده بودند .

 

مواظب باشیم برای دو لقمه بیشتر؛ در این زمان "علی" فروشی نکنیم...!!!

______________________________________________

پ.ن:به مناسبت میلاد امام علی(ع) و روز پدر، با ذکر یک صلوات یادی کنیم از پدرانی که در کنار خانواده هایشان نیستند.ویادی از کبوتران سبکبال وشهدای خونین بالی کنیم که امروز جایشان در کنارفرزندانشان خالی است.

عیدتون خیلی خیلی مبارک..مخصوصا پدران و مردان سرزمینم.روزتون مبارک.

یاعلی

  • ۹۸/۱۲/۱۸
  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

روز مرد

روز پدر

عشق

علیا ولی الله

مولا علی

نظرات  (۷)

سلام

عید شما مبارک

ممنون از روایت خوبتون

پاسخ:
سلام
ممنون.ان شالله که عامل باشیم.

جان عالمی به فدای علی (ع)

و من چه قدر فاصله دارم با شیعه بودن...

پاسخ:
...
ناامید نباشید!


ان شالله که از رهروان راستینش باشیم

سلام و وقت بخیر

اپلود رایگان فایل و تصویر در سایت زیر

 

https://98share.com/

پاسخ:
سلام ممنون
  • موتور برقی ۲۰۰۰
  • از سایتتون حس ارامش گرفتم ممنون

    پاسخ:
    این نظر لطف شماست

  • اسید فسفریک
  • جان عالمی به فدای علی 

    پاسخ:
    یاعلی
  • اسید سیتریک
  • پاسخ:
    سپاس از حضورتون

    دوست عزیز سلام

     

    برای کمتر از یک دقیقه وقتت رو به من بده و ادامه متن رو بخون

     

     

    آیا می دونستی وب سایت لینک پین، بستری هست برای تولید محتوا یعنی چی؟ یعنی محلی برای انتشار مطالب کاربران، یعنی میتونی برای انتشار مطلب از www.linkpin.ir استفاده کنی

     

     

    حالا چجوری میشه ازش استفاده کرد؟ برای استفاده از لینک پین ابتدا باید ثبت نام کنی، بعدش شروع کنی به افزودن مطلب D:

     

     

    https://www.linkpin.ir
    منتظر حضور گرمتون هستیم

     

     

    با تشکر
    لینک پین

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی