๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

فـرازی زیبــــاازدعای ابوحمزه ثمالی

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۰ ب.ظ

ای سیـــــّــ ــدمن ،حـ ـبّ دنیـ ـارا ازدلـ ـم بیـ ـرون بـ ـر..



ومـرابه درجه ومقام اهـل توبه وبازگشت به درگـاهت برسـان،

ومـرا به گریـه به حـال خود یاری کن،

که سخت عمـرم را به تسویف و آرزوهای باطـل از دست دادم.

واینـ ـک به جایی رسیده ام که از خوبی واصـلاح نفس خود به کلی نا امیــدم..

پس از من بدحـ ـال تر در روزگارکیست؟

وای اگر من با چنین حـالی منتقل شوم به جانب قبــ ـری که برای خوابگاه خود

مهیـا نکرده..وبا عمــل صـالح ،فرش درآن بسترنگستـردم..




وچــرا نگــریـــم!!!

درصـورتی که نمی دانم مسیرم تاکجــاست وبه کجــا میروم...

گریــه میکنم....

برای جـــان دادنم گریــه میکـنم...

برای تاریکــی قبـرم گریــه میکـنم...

ای سیــ ـّد من همه اطمینان واعتماد مـن و تمـام امیــد وتوکّلم به تو،

وعلاقه ی خاطرم به رحمت ولطف توست..

تویــی که هرکه را بخواهــی به رحمتت نایل میســازی.



  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

نظرات  (۱۴)

این دعا را خیلی دوست دارم


پاسخ:
دعای خیلی زیباییست ومعنی زیبایی دارد.
  • خانم چادری
  • سلام

    ورودتون رو به بیان تبریک میگم
    قلمتون پر برکت.
    پاسخ:
    سلام

    ممنون
  • محرم سرباز کوچولو
  • سلام
    حرف دل منو زدی نه در این پست در گوشه سمت راست بالای صفحه وبت!!!
    آنجا که نوشتی
    دغدغه ی من این است که آیا

    مــ ـ ـولا جــــ ـ ـــان ,

    سالانه یکبار به وبلاگم سرمیزنید؟....
    دغدغه اصلی من همینه
    موفق باشین
    منتظر تان هستم
    بروزیم


    پاسخ:
    سلام

    ممنون .شما هم موفق باشید.

  • چشم انتظار
  • سلاااام

    یاد شبهای سحر افتادم.
    ان شالله که همیشه موفق باشی دوست عزیزم.

    گریــه میکنم....

    برای جـــان دادنم گریــه میکـنم...

    برای تاریکــی قبـرم گریــه میکـنم... :(((((((((((

  • اللهم عجل لولیک الفرج
  • سلام
    ممنون از حضورتان
    با همین نامی که لینک کردید مناسبه. ممنون
    وب شما هم لینک شد با نام وبتان..
    در پناه حق
    و التماس دعا
    خدا کنه تو ماه رمضون از اشقیا نباشم

    اشقیا کسانی اند که در این ماه مورد غفران الهی قرار نمیگیرند
    پاسخ:
    الهی آمین
  • یاران یار
  • ظهر های رمضان نام حسین میبرم
    بردن نام حسین وقت عطش میچسبد

    التماس دعا
    یا زهرا

    سلام دعوتید به مطلب

    شاید آخرین نفس

    سلام
    کلیک رنجه می کنین مومن ؟

    این بار با مطالبی با عنوان :
    دلم به دامانت یا رحیم
     کاری کرده ایم ؟؟؟
     نعمت وسوسه شیطان!
    مردم نا مَحرم



    الهم الرزقنا توفیق الشهاده فی امر ظهور مولانا المهدی(عج)
    و توفیق الشفاعة الزهرا (س) فی یوم الحساب


    مارو هم دعا کن مومن 
     nishtar.ir

    به نام او
    ضمن پوزش به دلیل تاخیر در به روز کردن وبلاگ شوق وصال
    مطلب بسیار جالب و تاثیر گذاری بود
    بنده هم با مطلبی با عنوان دلم گرفته به روز هستم
    منتظر هستم
    یا علی
    التماس دعا
    موفق باشید
  • محمد فرضی پوریان
  • با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در این ماه عزیز. دیگه یواش یواش باید خودمون رو برای شبهای قدر آماده کنیم. در این ایام دعا برای ظهور حضرت ولی عصر(عجل الله فرجه الشریف) را نباید فراموش کرد.
    اللهم عجل لولیک الفرج.

    با پستی راجع به اثبات خود حضرت در خدمتتون هستم.
  • بنی الزهرا(س) ...
  • سلام ...
    با دو مطلب در وب ثائر الزهرا(س) بروزیم
    +رمضانــــــــــــ1435ـــــــ
    +باید برای بردن نامت وضو گرفت
    یا حســـــــــــــــــــــــن
  • محمد فرضی پوریان
  • با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در این ماه عزیز. دیگه یواش یواش باید خودمون رو برای شبهای قدر آماده کنیم. در این ایام دعا برای ظهور حضرت ولی عصر(عجل الله فرجه الشریف) را نباید فراموش کرد.
    اللهم عجل لولیک الفرج.

    با پستی راجع به اثبات خود حضرت در خدمتتون هستم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی