๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

وعدۀ وصل

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ب.ظ



السلام علیک یاحضرت رقیه بنت الحسین( س)

حارث که یکى از لشگریان یزید بود گفت :

یزید دستور داد سه روز اهل بیت علیه السلام را در دم دروازه شام نگاه بدارند تا چراغانى شهر شام کامل شود.
حارث مى گوید: شب اول من به شکل خواب بودم ، دیدم دخترى کوچک بلند شدو نگاهى کرد. دید لشگر از خستگى راه خوابیده اند و کسى بیدار نیست ، اما فورا از ترسش بازنشست و باز بلند شد و چند قدم آمد به طرف سر امام حسین علیه السلام که بر درختى که نزدیک خرابه دم دروازه شام آویزان بود.
آرى ، به طرف آن درخت و سر مقدس آمد و از ترس ‍ برگشت ، تا چند مرتبه .
 آخر الامر زیر درخت ایستاد و به سر مقدس امام حسین علیه السلام پایین آمد و در مقابل نازدانه قرار گرفت و رقیه سلام الله علیها گفت :

⬛️السلام علیک یا ابتاه و امصیبتاه بعد فراقک و اغربتاه بعد شهادتک
⬛️.

بعد دیدم سر مقدس با زبان فصیح فرمود:
 اى دختر من ، مصیبت تو و رجز و تازیانه و روى خار مغیلان دویدن تو تمام شد، و اسیریت به پایان رسید. اى نور دیده ، چند شب دیگر به نزد ما خواهى آمد آنچه بر شما وارد شده صبر کن که جز او مزد او شفاعت را در بردارد.

حارث مى گوید: من خانه ام نزدیک خرابه شام بود، از اینکه حضرت به او فرموده بود نزد ما خواهى آمد منتظر بودم کى از دنیا مى رود، تا یک شبى شنیدم صداى ناله و فریاد از میان خرابه بلند است ، پرسیدم چه خبر است ؟ گفتند: حضرت رقیه علیها السلام از دنیا رفته است .
سوگنامه آل محمدص 429



⬛️شهادت بی بی رقیه خاتون تسلیت⬛️

  • ۹۴/۰۸/۲۶
  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

ارباب

عشق

محرم

نظرات  (۷)

یا رقیه :(
سلام دوست مهربان 


از لطفتون بی نهایت سپاسگزارم ..



اللهم رزقنی توفیق زیاره الحسین 
امین 
پاسخ:
سلام عزیزم
خواهش میکنم


الهی آمین...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • چ صوت بالا خب بود
    دلم مشهد میخواد
    :((
    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله وقتی برگشتین مشهد هم میرید
    اللهم الرزقنا...
    آمین...



    دلتنگم ....خیلی....
  • عبداله سعادت
  • دیکته زندگیمان پر از غلط است ولی نگران نباش
    خودش گفته قبل از نمره دادن اگر پشیمان شوی غلط هایت را پاک میکنم!

    صدور هیچ گذرنامه و ویزایی لازم نیست وقتی به خدا " پناهنده" می شویم...

    خدایا ... نرسان "زمانی " را که برای زندگی، همه چیز داشته باشیم غیر از " زمان"....
    پاسخ:
    ++++
  • سیده بانو
  • رقیہ جان

    با ذره تربتے زِ غبارهای چادرت
    از گوشہ خَرابہ بہ من کربلا بده...

    اللهم الرزقنا حرم...

    پاسخ:
    اللھم الرزقنا..... 
  • رافضیــة ...
  • نشدم لایق دیدار بهم ریخته ام.....

    برای دلم
    بحال دلم
    امن یجیب بخوانید..

    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    محتاجم ب دعا
    علی یارتون
  • بانوی عاشق
  • به نامـ خالق حــُســــین
    سلام علیکم
    مطالب و عکس ها بسیار زیبا و جذابن !
    اجرکم عندالله ...
    لینک شدید!

    یا عــَـــلی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    لطف دارین.ممنونم بانو

    علی یارتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی