๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

♥عشــــــــق فقـط یـک کــــــلام♥

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۱ ق.ظ


♥عشق فقط یک کلام ،حسین علیه السلام♥


ارباب حسین دوستـــــــــــــــــــت داااااااااارم...  



  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

نظرات  (۵)

  • سعید گمگشته
  • همه داراییم همین باشد
    پدر و مادرم فدای حسین
    فدای ارباب حسین (ع)
    وقتی که دیگر نبود، من به بودنش نیازمند شدم، وقتی که دیگر رفت، من به انتظار آمدنش نشستم، وقتی که دیگر نمی ‌توانست مرا دوست بدارد، من او را دوست داشتم، وقتی او تمام کرد، من شروع کردم، وقتی او تمام شد، من آغاز شدم، و چه سخت است تنها متولد شدن، مثل تنها زندگی کردن است، مثل تنها مردن است ...

  • سعید گمگشته
  • ممنون از حضورتون
    لطف کردید
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • ✽(◕‿◕)✽
  • سلام ، ممنون بابت لینک و حضورتون !!!
    موفق باشین
    یاعلی ...***
    پاسخ:
    سلام.
    خواهش میکنم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی