๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

مـژده ی آمـدنت قیمـت جـان می ارزد

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۵۲ ب.ظ


nime shaban yasgroup 35 تصاویر متحرک ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان – سری چهارم


امروز تمام خیابانهای دلم را چراغانی کرده ام


وکوچه هایش رابانام مبارکتان آذین بسته ام


کاش نیمه شعبان امسالمان رادرخیمه سبزتان جمع میشدیم


♥روزمیــلادتــو بهـارتمـامـ درختـانـ خشکیـدهـ استــــ♥




امروز از صبح منتظرت بودم.


خانه دلم را آب و جارو کرده بودم برای تو


می دانم قابل نیستم،اما خیلی دلم می خواهد ببینمت؛


جانم به قربان دل مهربانت مولای من .


...



عصر انتظار،


ولادتت را به جشن گرفته است، ای گل نرگس


چشمان منتظر ما، خیس از اشک شوق میلاد توست، مهدی زهرا


خجسته باد میلاد مولود نجات



  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

امام زمان(عج)

عشق

هدیه به امام زمان (عج)

ولادت

نظرات  (۲)

مبارکه
عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی