๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

اللهم الـــــرزقنا...

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۷ ق.ظ

               اگرباشد قرار،آخربمیــــــــرم    نمے خواهم که دربستر بمیــــــرم
 
 نمے خواهم که چون بوجهل ازجهل
  بَرے از رحمت داور بمیــــــرم
 
 نمے خواهم به عالم همچو قارون  
  ز فرط پول وسیم و زر بمیــــرم
 
 نمے خواهم که چون مجنون بے دل 
  به صحرا از غم دلبر بمیـــــــرم
 
 نمے خواهم که همچون شمع سوزان 
  بریزم اشک و در آخر بـمیــــرم
 
 نمے خواهم که چون پروانه ے زار 
بسوزم بے هدف بے پر بمیــــــرم
 
 نمے خواهم که در ایام پیرے 
  گنه کار و سیه دفتر بمیـــــــرم
 
 دلم خواهد براے حفظ قرآن 
  براے یارے رهبر بمیـــــــــــرم
  
 دلم خواهد که در جولانگه رزم 
بریزم خون بد اختر بمیـــــــــــرم
 
         دلم خواهد سرم از تن شود دو
  در این ره چون حسین،بے سربمیـــــــــرم
 
 دلم خواهد که چون اکبروقاسم 
  لبم تشنه،جگراخگر بمیـــــــــــرم
 
 دلم خواهد که درفصل جوانے
دلاور وار درسنگر بمیـــــــــــرم
 

 دلم خواهد که سنگر،حجله گردد  حنایم، خون گرم و تربمیــــــــــرم 

میون خاک و خونی...تو ای ماه جوونم..
مث موهات....پریشونم . .
آروم آروم..میذارم من.....صورت رو صورت ماهتــــ...

 

 

 

 
  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

شهدا

نظرات  (۱۲)

  • خادم الزهرا
  • به ماهم سر بزنید خواهرجان

    خداقوت+
    پاسخ:
    چشم.خدمت میرسم خواهر جان:))))
    نمیخواهم در بستر بمیرم :(
    پاسخ:
    شهادت را برایت ارزو میکنم...

    برای دوستان خود ارزوی شهادت کنید.
  • آشنای غریب
  • ممنون خیلی خوب بود هم شعر و هم مداحی
    پاسخ:
    نظر لطفتونه

    وب جالب هست به من هم سر بزن
  • کمی بودن ...
  • اللهم الرزقناشهادت

     دعای بی نظیر
    این دعا را منتشر کنید و ببینید چطور غم هایتان از بین میرود:

    ((سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْ
    امری و ارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ العالمین))

    ترجمه:
    منزه است خداوندی که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن،بر ضعف و کمی چاره ام رحم کن و مرا از جایی که گمان نمی کنم روزی ده ای پروردگار جهانیان.

    حضرت محمد (ص) فرمودند : هرکس مردم را از این دعا با خبر کند در گرفتاریش گشایش پیدا می کند.

  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن
    هفته پیش ساعاتی رو در کنار تابوت 6 شهید گمنام بودم که صفا داشت
    التماس دعا داریم
    پاسخ:
    علیکم السلام
    با شهدا بودن عجب صفایی دارد.

    امیدوارم راهی که شهدای گمنام طی کردند ما نیز بتوانیم آن راه را طی کرده و بر مدار ولایت بمانیم.
    این دعا را منتشر کنید و ببینید چطور غم هایتان از بین میرود:


    ((سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْ
    امری و ارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ
    العالمین))

    ترجمه:
    منزه است خداوندی که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن،
    بر ضعف و کمی چاره ام رحم کن و مرا از جایی که گمان نمی کنم روزی ده ای
    پروردگار جهانیان.

    حضرت محمد (ص) فرمودند : هرکس مردم را از این دعا با خبر کند در گرفتاریش

    گشایش پیدا می کند

    پاسخ:
    ممنون
  • فاطمه مهدیخانی
  • انتــــظار... زیبـــــــــاترین حس دنیــــاست وقـــــتی حاصـــــلش ؛ لمـــــس ضـــــریح باشــــــکوهت باشــد...!

    سلام
    التماس دعا
    یازینب


  • وبلاگ شمس
  • السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
    گذر تک تک این ثانیه های عمرم / به قدیمی شدن نوکری ات می ارزد
    ............
    منتظرتم
  • وبلاگ شمس
  • در تمام عمر با چشمان تر گفتم حسین

    در غمت با گریۀ شام سحر گفتم حسین

    دامنی لبریز گل در دامن خود یافتم

    تاکه بایاد غمت با چشم ترگفتم حسین

    باز شد بر  روی من درهای الطاف خدا

    چون که با آه غمی صاحب اثر گفتم حسین

    لحظه ای غافل نبودم من زیاد و نام تو

    در وطن بودم اگر یا در سفر گفتم حسین

    من دل گم گشته ام را یافتم در کربلا

    هر زمان با ناله و سوز جگر گفتم حسین

    همره زوارّ کوی تو به گوشم هر زمان

    آمد از کرببلای تو خبر گفتم حسین

    هیچ نامی لذتش بالاتر از نام تو نیست

    چون «وفائی» در همه عمرم اگر گفتم حسین

    سید هاشم وفائی

  • میهمان ...
  • مثل تموم شهدا به کام من عسل بذار ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی