๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

امر- به - معروف - و - نهی- از -منکر- عملی...!

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ق.ظ

یک بار با عصبانیت ایستادم بالای سر منصور و نمازش که تمام شد؛گفتم:«منصور جان،مگه جا قحطیه که میایی می ایستی وسط بچه ها نماز؟!

خب برو یه اتاق دیگه که منم مجبور نشم کارم رو ول کنم وبیام دنبال مهر تو بگردم.»تسبیح رو برداشت و همان طور که میچرخاندش،گفت«این کار فلسفه داره.من جلوی اینها نماز می ایستم که از همین بچگی با نماز خوندن آشنا بشن.مهر رو دست بگیرن و لمس کنن.من اگه برم اتاق دیگه واینها نماز خوندن من رو نبینن..چطور بعدا بهشون بگم بیایین نماز بخونید؟!»

قرآن هم که میخواست بخواند؛همین طور بود.ماه رمضان ها بعد از سحر کنار بچه ها می نشست و با صدای بلند و لحن خوش قرآن میخواند.همه دورش جمع میشدیم.من هم قرآن دستم میگرفتم و خط به خط با او می خواندم.

اصلا اهل نصیحت کردن نبود.می گفت به جای اینکه چیزی را با حرف زدن به بچه ها یاد بدهیم. باید با عمل خودمان نشانش بدهیم...

شهید ستاری به روایت همسر


آری شهدای ما چنین اند...

در گذشته الگوی کودکان ما پدر ومادری بودند که در حسینیه هاو مساجد و... کنار پدر ومادرشان می نشستند و کم کم اُخت می گرفتند.

راستی اینک الگوی کودکانمان چیست؟؟

امر- به - معروف - و - نهی- از -منکر- عملی را با کودکان خود تجربه کنیم!!

  • ۹۴/۰۵/۱۹
  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

شهدا

نظرات  (۵)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • الگوشون؟
    وایبر و واتس آپ و...
    یه گوشی بگیرن دستشونو...
    :(
    البته خدانکنه 
    درکنار همه اینها حتما خانواده های مذهبی حواسشون هست..
    !
    نمیدونم!

    چندروز پیش نوه ی همسایه امون پیشم بود همش میگفت بخند تا ازت عکس بگیرم
    من هرچی میخندیدم میگفت نه نمیشه باید بخندی!
    گفتم خب تو وایسا تا من ازت عکس بگیرم
    یدفعه یه ژستی گرفت که از خنده غش کرده بودم!
    حالا بعدش میگفتم نگاه من ده برابر اون سن دارم یه خنده برای عکس بلد نیستم!!!

    اینجوری میشه که اونجوری میشه!

    پاسخ:
    ببین وضع به کجا رسیده که صدا وسیماهم نگرانه!!تو یه برنامه ای از بچه ها درمورد ماماناشون میپرسیدن و متاسفانه اکثرشون گفتن که مامانا سرشون تو گوشیه و به حرف ما گوش نمیدن وبا ما بازی نمیکنن واین حرفا...
    (شبکه های مجازی)مذهبی و غیر مذهبی هم نمیشناسه .هرکسی سرش تو کار خودشه..متاسفانه...
    دوره همی های جدیدمون شده گوشی!! دست همه گوشی و سرها پایین...!
    ان شاالله که خانواده ها حواسشون هست...حداقل به خاطر تربیت فرزندانشون)مادر قلب خانواده است.تربیت بیشتر برعهده ی مادره.پس باید حواسشون جمع باشه.

    بچه ها میبینند!!!امروز ما هر کاری کنیم.فردا تحویلمون میدن.گاهی فراموش میکنیم که توخونه هامون دوربین داریم که همه چی رو ذخیره میکنه و بعدا پخش میکنه.
    باید اول از خودمون شروع کنیم...
    نکنه راهمونو گم کرده باشیم خدایی نکرده...

    بله دیگه..اینجوری میشه که اونجوری میشه:|
    :)

    سلام
    مطلب زیبایی بود
    واقعا هم اونچه اثر میذاره عمله...
    برای ما دعا کنید
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    بله(رطب خورده منع رطب کی کند!)


    دعاگویم به شرط لیاقت... .(محتاج دعا)
    علی یارتون
    ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    سلام علیکم
    به جهت حمایت از وبلاگ شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی لطفا این وبلاگ را در جایی مناسب در پیوندهای خود قرار دهید
    منتظر حضور گرم و صمیمی شما در وبلاگ شهید هستیم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    سلام علیکم
    به جهت حمایت از وبلاگ شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی لطفا این وبلاگ را در جایی مناسب در پیوندهای خود قرار دهید
    منتظر حضور گرم و صمیمی شما در وبلاگ شهید هستیم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی