๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

توجه! توجه!

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۰ ب.ظ


🔴توجه                توجه🔴


🔴🔴خبر فورررررررررری🔴🔴







سازمان نجوم ایران با عذرخواهی از مردم اعلام کرد به دلیل اشتباه ستاره شناسی که رخ داده ماهی که روزه گرفتیم شعبان بوده..

.پیشاپیش حلول ماه رمضان مبارک

(-:

  • ۹۵/۰۴/۱۵
  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

نظرات  (۶)

:)
اگرچه دیگه حال روزه گرفتن ندارم و تنبل شدم ولی قلبا دوست داشتم ادامه داشته باشه
هی.. وای به حال ما(خودم) که این رمضان هم گذشت و ...

طاعات تون مقبول و عیدتون مبارک باشه ان شاءالله
پاسخ:
سلام
ممنون.طاعات شماهم قبول درگاه حق
منم دوست داشتم رمضان تموم نشه..


افسوس ....همیشه خیلی زود دیر میشه
کاش بیشتر قدر این ماه رو میدونستم

عیدشماهم مبارک
  • رفاقت به سبک شهید
  • عجب :))
    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    :)

    ممنون..عید شماهم مبارک
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • الله اکبر

    کنک دلت میخوادها


    عیدت مبارک
    پاسخ:
    :)

    دلت میاد

    ممنون..عیدشماهم مبارک
    😐
    پاسخ:
    :)
    سلام عیدتون مبارک....
    صدحیف که آن رفت و
    صدشکر که این آمد....

    من که نتونستم خیلی خوب از مهمونی خدا جمع کنم.
    ☺☺☺☺☺☺☺
    ان شالله اونیم که جمع کردم حفظ کنم وکمکم بشه برای خوب شدن بهتر
    😍😉😍😉
    پاسخ:
    سلام عزیزم,عیدشماهم مبارک

    ان شالله با توکل برخدا☺
    :)))))))
    پاسخ:
    ;;)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی