๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

🌹 مدافعان حرم🌹

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ق.ظ

🔻ماجرای پول‌هایی که شهدای «مدافع حرم» گرفتند!

🔅 یکی از لای جمعیت گفت:خدا می داند چقدر از بودجه مملکت خرج این ماجراجویی این آقایان می شود!
 دیگری گفت: به هر کدامشان ۷ میلیون می دهند!
 آن دیگری بلافاصله گفت: بابا به دلار می دهند!!
 خانمی که کنار من بود گفت:اصلاً به ما چه و به اینها چه که می روند! فکر کنم اجبارشان می کنند!!
 جوانی با لبخند گفت:این شهدا پولکی اند!
 پیرمردی گفت:شاید هم ماهانه یک مبلغ به خانواده هاشان می دهند!!
 و…

 هر کلامی که از دهانشان خارج می شد انگار تیری برقلبم می زدند،حرف هایی ازجنس بی عدالتی و در اوج ناسپاسی ازاین شهیدان، جنس این حرفها ،جنس تبلیغات غرض آلود دشمن از طریق ماهواره ها بود و من همچنان مات ومبهوت شده بودم و بغضی راه گلویم را گرفت،یاد وصیت یکی از شهدای مدافع حرم افتادم که نوشته بود:
«اگر در کربلا نبودیم،اگر سالهاست که حسین حسین ویا زینب می گوییم، امروز وقتش رسیده است،نباید بگذاریم دوباره زینب به اسیری برود»یا شهیدی که گفت:«خدا کند در این راه قطعه قطعه شوم تا رو سفید باشم، یا آن شهید افغانی که گفت:مادرم فوت کرده است،آمدم سوریه تا مادرم جلوی حضرت زینب و حضرت زهرا روسفید شود»

 با خودم گفتم ای شهیدان ازکجای سرزمینتان بگویم!!برخیزید ای سرفرازان سرزمینم،چگونه شماتاب آورده اید! از این همه حرف های اندوهناک. نکند این حرف های بی محتوا تفکرنسل جوان ونسل های آینده راخدشه دارکند برخیزید!
 دوباره به تصویر کنار چهارراه نگاه کردم چهره خندان شهید حاجیوند به من انرژی می داد، انگار شهید داشت به این حرفهای مفت می خندید.چراغ سبز شد واتوبوس راه افتاد، دوست داشتم فریاد بزنم و به آنها بگویم : چقدر ذهنتان دنیایی و کثیف است،آخر قیمت نگاه منتظر مادر سید مجتبی و علیرضا چقدر است؟دل تنگیهای«یسنا»دختر سه ساله شهید هیودی برای پدر،با چه مبلغی قابل معامله است؟شما که آدمهای مادی هستید پس چرا برای گرفتن این پول پا پیش نمی گذارید؟! آدم چقدر باید حقیر باشد تا در مورد افرادی که جانشان را برای امنیت آنان داده اند اینگونه سخن بگویند!
برخیزای شهید تو چه صبوری و من چه سردرگم دراین اتوبوس یک لحظه ازهمهمه ی درون اتوبوس به خودم آمدم که ازمسیر همیشگیم ردشده ام..

 بگذاریدآخراین قضیه واقعی رااین طور به اتمام برسانم.
مادران شهید ابوالقاسمی،قیاسی و همسرشهیدهیودی و... بگذارید هرچه دلشان خواست دراین روزهایی که فضای شهر پرازهیاهو و پر ازحرف هایی ازجنس دل سوختن شده است بگویند. بگذارید بگویند همسرشما برای پول رفته است.بگذارین بگویند؛ مردم پشت سرخدا هم حرف می زنند!نمی دانند زندگی یعنی همان هیودی که از یسنایش برای دفاع وآرامش ماگذشت.زندگی یعنی قیاسی که وقتی وصیت نامه اش رامی خواندم نوشته بود دوست دارم بدنم پاره پاره شود فقط قطعه ای کوچک برگردد تامردم زیر جنازه من خسته نشوند، بگذارید بگویند؛ شما هم مثل شهدایتان صبور باشید.

اتوبوس به ایستگاه رسید…
و با خود گفتم :آنها درست می گویند این شهدا پول گرفته اند
شهدا اجرت کار خود را خواهند گرفت اما نه اُجرتی دنیایی؛بلکه أجرتی آسمانی است! این شهیدان پول های کلانی از حسین فاطمه (س)می گیرند و ماهیانه بی بی عالم و دخترش زینب کبری(س)سود این پول های میلیونی رابه حساب خانواده هایشان واریزمی کند.بگذارید بگویند

 مکث کنید قضاوت بس است.



  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

نظرات  (۹)

  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • تأمل برانگیز بود متشکرم
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • حاج آقا تویکی از این دیدارها که با خانواده مدافع داشتیم 
    میگفتن هرکی گفت پول میگیرن
    بگید آره پول میگیزن شما هم جنم و عرضه اشو دارید برید پول بگیرید اما برید....

    بعضی بی عدالتی و بی انصافی ها دل آدمو ب درد میاره
    پاسخ:
    دم حاج آقا گرم....اینا فقط بلدن حرف بزنن.عرضه این کارارو ندارن که!
    بی انصافی همیشه وهمه جا هست...
    امان از دل امام زمان...
  • رفاقت به سبک شهید
  • نمیدونم با چه رویی دارن این حرف هارو میزنن
    ای خدااااااا
    من نمیتونم این طور افراد رو تحمل کنم ! اخه جدایی از فرزند و همسر و مادر به چه قیمتی
    !
    چطور دارن قیمت تعیین میکنن؟
    پاسخ:
    واقعاکدوم پدری میتونه همچین فکری کنه..بعضیا نمیخوان قبول کنن که نمیشه این چیزارو با پول معامله کرد..
    عجب صبری خدا دارد......منم نمیتونم تحمل کنم.
    خدا به خانواده هاشون صبر بده.دلم به حال خانواده شهدا میسوزه که باید این کنایه هارو بشنون وتحمل کنن.
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • نباید سکوت کرد ، باید با مهربانی و لبخند جوابشون رو داد ، همینایی که نوشتین رو بصورت خلاصه بهشون بگین ، باید نهی از منکر کرد اگه نگیم پیش هر کسی که میشنن دوباره همینارو میگن و یه عده ساده لوح رو هم با خودشون هم فکر میکنن. ما که میدونیم برای خود شهدا هیچ اهمیتی نداره این حرفا ولی برای ما که داره ما نمیخوایم حرمتشون شکسته بشه ، حرف حق رو باید بزنیم ...
    کسایی که این چیزا رو میگن از ماهواره به قول شما تغذیه میشن خب اگه بذارینش به حال خودش هیچ وقت حرف حق و کلام حق رو نمیگیره ، کسایی مثل شما وقتی تو راه این ها قرار میگیرن باید روشنشون کنن تا اگه خدا خواست روشون تاثیر بذاره...
    پاسخ:
    بله درست میفرمایید..سکوت خوب نیست.
    من خودم که اصلا نمیتونم جلوی این حرفا ساکت بشینم.دست خودم نیست.هرطور شده یه جوابی باید بدم.


    خدا خودش هدایت کنه کسایی رو که همه چیز رو پول میبینن...
    دعا کنید !
    پاسخ:
    همه باید دعا کنیم.
    خدا پشت وپناهشون باشه.
    خوشبحال شهدا.
    حالا مردم هرچی میخوان بگن.
    حیف حیف شهادت بیستر برای آقایونه😞
    اون خانومایی کهشهیدشدن  خیلی خیلی عزیز بودن.

    پاسخ:
    خوش به سعادتشون


    بله ،مردم حرف زیاد میزنن:)
    شهادت روزیتون+

    خدا ما رو شرمنده شهدا نکنه
    پاسخ:
    الهی آمین
    سلام علیکم
    طاعاتتون قبول

    امروز روز اول ختم قرآن هست و شیوه کار اینطوره برای شما که نفر اول هستید:
    روز اول صفحه 9
    روز دوم صفحه 39
    روز سوم صفحه 69
    و به همین ترتیب تا روز عید فطر که همه ی اضا با هم  4 صفحه پایانی قرآن(600 تا 604) رو میخونیم ان شاء الله.

    و یادمون نره که نیت سلامتی و ظهور امام زمان(عج) هست با اصلاح دسته جمعی نفس هامون،ان شاء الله.
    + هر روز از ختم رو به نیابت از یک شهید بزرگوار قراءت می کنیم که از شهدا در تحقق این هدف کمک گرفته باشیم.

    و من الله توفیق.
    التماس دعا :)

    +
    ذیل همچین پستی جالب به ذکره که بگم صفحه ی 69 به شما افتاده...
    ما رو هم دعا کن...
    پاسخ:
    سلام آبجی  خانوم
    طاعات شماهم قبول
    با عرض معذرت پیامتونو الان دیدم.....در قسمت نظرات نبود..ببخشید دیگه.

    ان شالله..
    اللهم عجل لولیک الفرج

    خیلی ممنون
    شماهم برای ما دعا کنید
    سلام ممنون از محبت شما.......عیدتون مبارک....طاعاتتون قبول....التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    طاعات شماهم قبول..وعیدتون هم مبارک


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی