๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

لبیـکــ...

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۴ ق.ظ
حسیـــن فریادزد: "هل من ناصر ینصرنی؟"
کوفیان نامه نوشتند:
لبیک یاحسیــــــن! لبیـکــ...

«ماچه فرقی با کوفیان داریم»
خورشید غروب کرده است...
و من درحالی که نمازم قضا شده
 لبخندی می زنم و می گویم:
اللهم عجل لولیک الفرج...


به چشمان مهـــدی(عج) خیره می شوم و می گویم:
"دوستت دارم تنهایت نمی گذارم...
"مهــدی (عج)
به محراب می رود و برای گنــاهان من طلب مغفـرت می کند...
حسین(ع) تنهــاست...مهدی(عج)تنهـــاتـر...


 

 

  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

نظرات  (۳)

حسین تنهاست و مهدی تنها تر


  • خادم الشهدا
  • زیبا بود ... متشکرم
    ان شاء الله که از این به بعد با حضور قلب بیشتری ، در کنار امام زمان (عج) باشیم تا بتوانیم محبت ایشان را بهتر درک کنیم ...

    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سپاس
  • مــن و خــ.✿.✿.✿.ــدا
  •  اله و ربــ✿ـــ من، قرار نده در قلبـــ♥ـــمـ به غیر از خودتـــ کسی را

    و این یعنی آرامشـــــღ

    " أَلَا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ "

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی