๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

مُهــلَت

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ب.ظ

اگر...

اگر گناه وزن داشت ...

هیچ کس را توان آن نبود که قدمی بردارد،

خیلی ها از کوله بار سنگین خویش ناله میکردند

ومن شاید؛کمر شکسته ترین بودم...

  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

نظرات  (۶)

سلام علیکم مومن
عاقبتتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون
:(
وشاید من هم...
سلام علیکم
وبلاگ زیبا و پرمحتوایی دارید
افتخار میکنم با تبادل لینک موافقت کنید
منتظر جوابتون هستم
یاعلی.

پاسخ:
سلام علیکم
سپاسگذارم
داره ... وزن داره
ببین منو

پاسخ:


واگر داشت من کمر شکسته ترین بودم...
قربون خدا برم که ستاروالعیوب است.
چقدر زیبا و عالی
پاسخ:
لطف خدا زیباترست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی