๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

.......................

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ق.ظ

امام سجاد(علیه السلام)میفرمایند:

اگر باکسی برخورد کردی که،سنش از تو بیشتر بود،بگو چون سنش از من بیشتر است،پس ایمانش هم از من بیشتر است.

واگر با کسی برخورد کردی که سنش از تو کمتر بود،بگو چون سنش از من کمتر است،پس گناهش هم از من کمتر است.

و اگر با کسی برخورد کردی که هم سن وسال تو بود،بگو من به گناه خود یقین دارم و به گناه او شک،...پس در هر حالت ممکن است که در نزد خداوند از من عزیز تر باشد.



نمیدونم چرا دستم به نوشتن نمیره...

تصمیم به نوشتن نداشتم...دنبال جمله ای میگشتم که بیانگر حالم باشه ،که نشد.....

متن بالا رو همینطوری نوشتم..

خیلی محتاج دعای شما خوبان هستم


نردبان دلم شکسته است

میشود برای من کمی دعا کنی؟

یا اگر خدا اجازه میدهد،کمی به جای من خدا خدا کنی

راستش دلم مثل یک نماز بین راه ،خسته و شکسته است

میشود برای بی قراری دلم ،سفارشی به آن یار باوفا ،خدا کنی؟؟؟

این صوت تقدیم شما(کربلا)

  • ۹۴/۰۵/۰۷
  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

نظرات  (۱۲)

  • ساکت در قفس
  • دنگ..،دنگ..
    ساعت گیج زمان در شب عمر
    می زند پی در پی زنگ.
    زهر این فکر که این دم گذر است
    می شود نقش به دیوار رگ هستی من...
    لحظه ها می گذرد
    آنچه بگذشت ، نمی آید باز
    قصه ای هست که هرگز دیگر
    نتواند شد آغاز...

    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام

    ممنون..موفق باشید
    ایشالله روبه راه بشید وسرحال
    عطر خدا جاری تو همه لحظاتت
    پاسخ:
    ممنون از دعای زیباتون...
    ممنون 

    ان شاء الله که خیره 
    پاسخ:
    ان شاالله..
  • رضا نعمتی ««راهـــــ شـــیـــعــــه»»
  • سلام بر شما
    با دو پست درباره شهید نوزاد و شهید حاج عباس عبدالهی به روزم.
    خوشحال می شم سر بزنید.

    یاعلی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • حدیث که فوق عالی بود
    اصن هیچی...


    بعدشم همه همینو میگن حس نوشتن نداریم چرا؟
    چی شده واقعن منم همینطورم!!

    این شبکه های اجتماعی کم توانمون کردن!
    پاسخ:
    سلام
    ممنون


    واقعا ندارم...نمیدونم چرا...
    خراب کردم...
    خیلی دعام کن خواهری:(


    متاسفانه...
  • منتظر المهدی
  • سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    حس نوشتن ندارم یعنی چی؟!!
    نبینم از این حس ها داشته باشی خواهر....
    شاید به قول این مومن-از تبار نسیان- تند تند باطریت را زدی به شارژ{لبخند}

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    چشم
    بنده تسلیمم!!(لبخند)


    احتمالا همینطوره...الانم باطری خراب شده!
    ممنونم
    عاقبت شماهم بخیر
    علی یارتون
  • ساکت در قفس
  • صل الله علیک یا امیر المومنین

    110 یا علی بگو امروز

    ***یا علیـــــ***


    __________________________________________________________

    حسرت یک روز دیگر در نجف ای کاش نماند بر دلم....


  • ماسال نیوز
  • موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون
  • منتظر المهدی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :)

    پست بالا +++++++
    پاسخ:
    سلام


    تشکر..فراوان...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی