๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

ما وظیفه داریم دعا کنیم

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ب.ظ

نکاتی ناب از حاج آقا قرائتی:

ما وظیفه داریم دعـــــا کنیم

چه اجـــابت بشه چه نشه...

مگه شما شیرجه تو آب میزنی ،هردفعه چیزی از زیر آب میاری بالا..؟دعا هم همینطوره؛قرار نیست هرچی بخوای از خدا بهت بده.

ادعونی یعنی منو بخوان تا اجـــابتت کنم.نه اینکه هم به من بگی هم به دیگران رو بزنی.

ادعونی یعنی، آنچه که صلاحمه بهم بده.

یه جا خدا میگه ؛استجـــب لکم... بخوان تا اجابتت کنم.

یه جا میگه؛استجیبوا لله ولرسول،تو هم خدا ورسول اجابت کن،تا اجابتت کنم.

در دعا تکلیف مشخص نیست.

 

حضرت موسی(ع)گفت خدایا من به خیری که از جانب تو برسد نیازمندم.
خدا جریان را طوری چید که بخاطر آب دادن به بزغاله ها هم صاحب زن شد. هم مسکن.هم شغل.هم سرمایه.هم امنیت..
موسی بخاطر خدا رفت جلو کمک دختران شعیب کرد خدا هم کمکش کرد همه چی بهش داد..


هنگام دعا دستت بیار بالا
ده بار بگو یا رب که اجابت نزدیکه..

حدیث داریم از دعا خسته نشو
یا اجابت شود.
یا مشابه اش بهت میدن.
یا دفع بلا میکنن.
یا اونو به نسلت میدن.
یا بجاش نسل صالح میدن.
یا ذخیره آخرت میکنن.
یا کفاره گناهات میکنن.
و قیامت که میبینی چی بجای دعاهای اجابت نشدت دادن آرزو میکنی ایکاش هیچ حاجتم نمیدادن..

هیچ دعایی پیش خدا گم نمیشه..
تو صلاحت رو نمیدونی همیشه بگو خدایا اگر اینکار خیر داره برام ، بهم بده .
(یه کلیپی هست در این مورد، ان شالله در پست بعدی...

  • ۹۴/۰۹/۲۷
  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

نظرات  (۷)

  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • بسیارعالی ++.....
    پاسخ:
    سپاس
  • بانوی گمنام
  • سلام من هم اینجا از ته ته دل دعا میکنم که عاقبت بخیر بشید عاقبتتون شهادت
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم بانوو از دعای خیرتون
    الهی آمین
    سلام .. 

    وقتی شکست بخوری .. 
    وقتی اشتباه کنی ...
    و همه چیز خراب بشه.... یعنی پایان همه چیز.. 
    T_T 

    پاسخ:
    سلام

    این چه حرفیه بانو....؟؟؟!!!!
    پایان یعنی نا امیدی!
    همه یجورایی شکست میخورن, ولی این خود ماییم که باید بدونیم چطور با شکست واشتباه روبرو بشیم.باید ازشون تجربه کسب کنیم
    مهم‌ترین گام در کسب موفقیت، شکست خوردن است
    زود تصمیم نگیر عزیزم .
    به معجزه نیاز دارم ، اما خوب می شناسم کسانی را که معجزه می کنند
    پاسخ:



    موفق باشید...
    التماس دعا
    سلام
    خیلی زیبا بود.


    ممنون :))
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم(:
  • علیرضا توکلی راد
  •  امام مهدى علیه  السلام  :
    أکثِروا الدُّعاءَ بِتَعجیلِ الفَرَجِ فَإنَّ ذلِکَ فَرَجُکُم ؛ 
     .  کمال الدّین ، ص 485 
    براى تعجیل در فرج بسیار دعا کنید ، که فرج من فرج شما نیز هست .
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج...
  • رافضیــة ...
  • سلام

    ان شاالله به هر چه خیر و صلاحتونه برسید
    یامهدی
    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام
    ممنونـــــم

    اللهـــم عجل لولیک الفرج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی