๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

من اگر منتظــــر یار نباشم چه کنم!

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ق.ظ

 


 

 

ابرے ام، بارانے ام، حـــــال و هـــوایم خـوب نیست
چشــم ســر، خــیس اسـت امّـا چشــم دل، مرطوب نیست
آفـــت عصیــــان به جـــــ
ــــان نخـــل دل افتـــــــاده است
علـتش این اســت اگـــر محصـــول ها مـــــرغوب نیست 
ســـود بازار عمـــــل از عُــــــ
ـــــرف هم کمتـــر شده 
اے دریــــــغ اوضــــاع کــار و بـــار مــــن مطلـــــــوب نیســــت 
ایـن دل بـــے در اگـــرچه جـــــ
ـــــاے ایـن و آن شـــده
غــیر تو اصلاً براے من کســــــے محــــبوب نیست
واقعــاً مــن دوســـتت دارم عــــزیز فـــــاطمــــه!
غــیر یوسف هر کســـے که دلــبر یعقـــوب نیست
با مـــنِ بیچـــ
ــــاره هــم حرفــــے بزن چیــــزے بگــو
جــنس این دل که دگــــر از جــنس سنگــــــــ و چــوب نیست
طــــــاقت دورے ندارم، رحـــ
ـᓄـــــم کـــــن بر عـــــــــاشقت
صبـــر من مــــانند صبــــــر حضـــــرت ایّـــــوب نیست  !

 


 

(توصیه میکنم این کلیپ رو هم ببینید)

به مشتاقان آن شمشیر سرخ شعله‌ور در باد.
بگو تا انتظار این است، اسبی زین نخواهد شد

 

(استاد رائفی پور)
مدت زمان: 8 دقیقه 23 ثانیه

 

  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

امام زمان(عج)

عشق

مهدویت

هدیه به امام زمان (عج)

نظرات  (۱۱)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • شعر که بسیار زیبا بود 
    "با من بیچاره هم حرفی بزن.."

    صوت رو هم میام گوش میدم
    ان شاالله جزو یارانشون باشیم 
    عزتت زیاد
    پاسخ:
    ممنونم ...لطف کردی بانو


    ان شاالله...


    سلام و صلوات خدا بر دلهای صبور مادران شهدا
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون
    :(
    من اگر منتظر یار نباشم چه کنم
    فکر بین در و دیوار نباشم چه کنم
  • سفیـــر نـــور

  • هرگز حدیثـــــــــ حاضر و غایب شنـــــیده ای؟

    مــــــــــــن در میــــــــان جمـــــع و دلم جای دیگرستـــــ !

    =====

    بعد از چندی .....

    سلــــام همسنگر.......
    پاسخ:
    سلام برهمسنگر قدیمی
    پاسخ:
    سلام
    سلام با صوت ولادت حضرت زهرا (س) به روزیم...
    پاسخ:
    سلام...
    اللهم عجل لولیک الفرج
    xxxshowslive.ml,, [url="http://xxxshowslive.ml/#9867"]xxxshowslive.ml,[/url], http://xxxshowslive.ml/#9867 xxxshowslive.ml,,

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی