๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

گذشتن از یک گناه

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۱۲ ب.ظ

 داستان این شهید رو بخونیدو ببینید بعضی وقتها گذشت از یک گناه آدم رو به چه جاهایی نمیرسونه...

+یه روز با رفقا رفته بودیم دماوند،یکی از بزرگــتر ها گفت:احمد آقا برو کتری رو آب کن بیار.....

منم راه افتادم....راه زیاد بود،کم کم صدای آب به گوش رسید.از بین بوته ها به رود خانه نزدیک شدم.تا چشمم به رود خانه افتاد یه دفعه سرم را انداختم پایین و همان جا نشستم، بدنم شروع کرد به لرزیدن، نمیدانستم چه کار کنم.همان جا پشت درخت مخفی شدم...

می توانستم به راحتی گناه بزرگی انجام دهم.پشت آن درخت وکنار رودخانه ،چندین دختر جوان مشغول شنا بودند.همان جا خدا را صدا زدم وگفتم خدایا کمکم کن.خدایا الان شیطان به شدت من را وسوسه میکند که من نگاه کنم ،هیچ کس هم متوجه نمیشود.امـــا خدایا من به خاطر تو از این گناه می گذرم.

از جایی دیگر آب تهیه کردم و رفتم پیش بچه ها و مشغول درست کردن آتش شدم.خیلی دود توی چشمم رفت و اشکم جاری بود.یادم افتاد حاج آقا حق شناس گفته بود:هرکس برای خدا گریه کند، خداوند اورا خیلی دوست خواهد داشت...گفتم از این به بعد برای خدا گریه میکنم.حالم منقلب بود و از آن امتحان سخت کنار رودخانه هنوز دگرگون بودم و اشک میریختم و مناجات میکردم.خیلی با توجه گفتم یا الله......یا الله.........به محض تکرار این عبارات صدایی شنیدم که از همۀ اطراف شنیده میشد.به اطرافم نگاه کردم، صدا از همۀ سنگریزه های بیابان و درخت ها وکوه ها می آمد!!!!

همه میگفتند: سبوح القدوس و رب الملائکة و الروح....

از آن موقع کم کم درهایی از عالم بالا به روی من باز شد....

در سـال1391 ، دفترچه ای که 27 سال پس از شهــادت احـمد آقا داخل کیفـی قدیمـی که متعلق به ایشون بود ،بدست آمــد.در آخرین صفحه نوشته بود که...

در دوکوهه مشغول وضو گرفتن بودم که مولای خوبان عالم ،حضرت مهدی(عج) را زیارت کردم...


شهدا برای ما حمدی بخوانید که شما زنده اید وما مرده ایم...

کتاب عارفانه سیره عملی فرار از گناه شهید احمد علی نیری.

  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

امام زمان(عج)

شهدا

عشق

نظرات  (۱۵)

  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • آیت الله حق شناس در عظمت شهید فرمود:
    در تهران بگردید و ببینید کسی مانند این احمد آقا پیدا میکنید؟
    این شهید را دیشب در عالم رویا دیدم.از احمد پرسیدم چه خبر؟
    به من گفت:تمامی مطالبی که( از برزخ...)می گویند حق است.از شب اول قبر و سوال و...
    اما من را بی حساب و کتاب بردند.
    بعد استاد مکثی کرد و فرمود:رفقا آیت الله بروجردی حساب و کتاب داشت.اما نمیدانم این جوان چه کرده بود تا به اینجا رسید.
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عالی 

    سری قبل که گلزار بودیم دوستم ازشون میگفت 
    کتابشم داشت اگه بدستم برسه

    ممنون :)
    پاسخ:
    سپاس
    :)

    خواهش میکنم
    خیلی عالی بود پستتون
    روحمون شاد بایادشون
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم..


    :)
    روحمون شاد


    من هرهفته میرم سر مزارش
    خوش به سعادتش
    پاسخ:
    سلام ماروهم برسونید
    التماس دعا
  • بچه شیعه غدیر
  • منقلب شدم کاش یوخده جنم گناه نکردن داشتم...
    پاسخ:
    چه خوب
    :)

    خواستن توانستن است، ان شاالله که دارید.
    سلام علیکم مومن
    الله اکبر که ما از یه گناه دم دستی نمیتونیم بگذریم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم

    ................
    خوش به سعادتشون.
    ممنونـــم
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    الله اکبر از شهدا...

    عرض کنم که پیامبر صلوات الله علیه و آله مطلبی دارند که مضمونش اینه که خدا وقتی جوانی را ببینه که عبادت او را به جا میاره و رو به گناه نمیره، او را به ملائک نشون میده و بهش افتخار می کنه....

    ان شاء الله باعث افتخار خدا باشیم صلوات


    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر

    ان شاالله...
    عاقبت شماهم بخیر
    یاعلی
    یا مهدی
    خدایا خودت کمکمون کن
    ما خیلییییییییییی بدبختیم
    اگه تو هم نگامون نکنی دیگه هیچ!
    پاسخ:
    دیگه هیچ...

    موفق باشید
    ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • رافضیــة ...
  • کاش نمیریم
    شهید شیم
    پاسخ:
    شهادت روزیتون...
    برای ماهم دعا کنید
    سلام

    در آخرین روز هفته دفاع مقدس ، هنگام جمع کردن وسایل هفته ، پیمانی با شهدا ببندیم و کمی بیشتر آنها را در زندگی خود مانوس کنیم تا زندگی ما رنگ و بوئی از شهدا بگیرد و به مدد شهدا و کمک شهدا زندگیمان را با یاد آنها پیش ببریم

    برای شهادت ما دعا کنید لطفا
    یا علی مدد
    پاسخ:
    شهادت نصیبتون

    یاعلی

    فداک یا امام هادی

    آسمانیست جلوه های شما

    روی چشمان ماست جای شما

    حضرت جبرئیل با بالش

    طاق نصرت زده برای شما

    روحش شادباشه
    من هرهفته میرم سرمزارش
    ایشالله مشمول شفاعتش باشیم
    پاسخ:
    رو حشون شاد
    ان شاالله...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • حالا گیریم پذیرفتیم تبریک و تسلیت و دیر جواب دادن رو 
    چرا نطرات رو بستی؟؟؟

    :))
    تنبلی دیگه

    پاسخ:
    :))

    اینطوری راحتترم..
    تنبلم دیگه
    :)
  • ... یک بسیجی ...
  • خدایا دوست دارم تنهای تنها بیایم دور از هر کژی،دوست دارم گمنام گمنام بیایم،دور از هر هویتی،
    خدایا! اگر بگوئی لیاقت نداری،خواهم گفت:«لیاقت کدامیک ازالطاف تو راداشته‌ام...؟
    » شهیداحمدرضا احدی »  

    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی