๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

تو نظر کن به دلم،حال دلم خوب شود

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷ ب.ظ

گاهی از من "مذهبی"؛

تنها یک تیپ مذهبی باقی می ماند؛


گاهی من "مذهبی" آنقدر درگیر پست ها و متن هایم در صفحات مجازی می شوم؛

که از خواندن روزانه چند خط قرآن یا کتب روایی،غافل میشوم؛

.

و در پایان روز،میبینم که حتی یک دهم وقتی که در فضای مجازی بودیم،در فضای قرآن و حدیث نفس نکشیدم...

.

آنقدر که آنلاین بودم و اولین نفر پست های دیگران را تائید کردم؛

به فکر نماز اول وقت نبودم...

.

آنقدر درگیر جذب حداکثری شدم که فراموش کردم "اخلاص" و "عبودیت" رمز برکت در کارهایمان است...


 آنقدر که به فکر آبروی خود،و برانگیختن تشویق دیگران و تائید کردن هایشان بودم،

به فکر رضایت صاحب زمانمان نبودم...

.

آنقدر مدام فکرم مشغول عکس پروفایل و استاتوس هایمان بود؛

غافل شدم از اینکه پیش اماممان چه وجهه ای دارم و وضعیتمان، نامه ی اعمالمان پیش او چگونه است...

.


آنقدر در این فضا وقتمان را با انبوهی از جمعیت گذراندیم،فراموش کردیم تنهایی و غربت امام زمانمان را...

.


آن چنان حضور در این فضا را برای خود لذت بخش کردیم،که کم کم غافل شدیم از لذت مناجات و درددل خصوصی با مولا....



خدایا مارا به حال خودمان واگذار مکن

.......

  • ۹۵/۰۵/۲۱
  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

امام زمان(عج)

عشق

عطرخاک

لبیکــــــ ...

نظرات  (۱۲)

اللّهمّ عجّل لولیک الفرج...
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • خدایا مارو ببخش

    اللهم عجل لولیک الفرج 
    واقا درست وبجا بود...
    مطلبو خوندم ازخودم خجالت کشیدم...
    منم اینجوریم.... خدا ماروببخشه
    پاسخ:
    بله
    شما دیگه چرا؟(لبخند)



    الهی آمین 
    ممنون 
    میلاد امام رضا رو هم به شما تبریک میگم ان شاء الله زیارت مشهد الرضا روزیتان
    پاسخ:
    وهمچنین،
    خیلی ممنون
    خدا قوت

    ++++++
    پاسخ:
    سپاس
    خداقوت
    ###
    پاسخ:
    تشکر%
    سلام
    باافتخار در شیعه بلاگ لینک شدید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم بانو


    علی یارتون
    وای راس میگی
    پاسخ:
    بعله دیگه..
    تو نظر کن به دلم حال دلم خوب شود....
    خدا نکنه که یه موقع ما مذهبیا مغرور بشیم به ظاهرمونو فک کنیم چون اینجوریه تیپمون دیگه جامون تو بهشته
    چون خدا از درونه همه ی ما خبر داره...
    پاسخ:
    الهی آمیـــــــن...
    بله همینطوره

    ضمن عرض سلام و احترام،  دقیقا همینطوره که فرمودید،ممنونم از تذکر و یادآوریتون،این شد مصداق "فذکّر انّ الذّکر تنفع المومنین،سپاسگزارم

    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیلی ممنونم از نگاه وتوجهتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی