๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

ســــــٱئڵ ګـۇې تۅٱم یٲزۿـــــــړٲ

๑°•عطـــــرخـــــاکــــ •°๑

*
*
م‍ ‍ا ز ن‍ ‍د ه ‍ ب‍ ‍ه ‍ آن‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه ‍ آر ا م ‍ ن‍ ‍گ‍ ‍ی‍ ‍ر ی‍ ‍م
م‍ ‍و ج‍ ‍ی‍ ‍م ک‍ ‍ه آس‍ ‍و د گ‍ ‍یِ م‍ ‍ا ع‍ ‍د م م‍ ‍ا س‍ ‍ت
.
.
.

ای دل به علی نگر خدا را بشناس

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ

کـــاش هـیـچ وقت،

در شـهـــر نمـــے پیـچید

تیـر از پـــایِ تـو

بیـرون کـشیـــده انـد و

تـو تـازه بـعـدِ نـمــــاز

فهـمیــده اـــے!

از آن روز، دشمـــن فـهمیـد

“نـمــــاز ، نقـطـ ــۀ ضعفِ علــــے ست . . . “


عبدالله بن عمر نقل نموده که شخصی از رسول اکرم(ص) پرسید:

خداوند با چه صدایی باتو سخن میگوید؟!!

پیامبر(ص)جواب داد:صدای علی را شنیدم واز خداپرسیدم:

خدایا!علی بامن سخن میگوید یا تو؟!

خداوند پاسخ داد:ای احمد!من چیزی مثل اشیاءنیستم تا با مردم قیاس شوم،تو را از نور خودم آفریدم وعلی را از نور تو و از نهان های قلب تو آگاه شدم که هیچ کس مثل علی نزد تو محبوب نمیباشد؛پس با زبان علی با تو پاسخ گفتم،تا قلبت آرامش یابد.


ای دل به علی نگر خدا را بشناس      وز روی علی رمز ولا را بشناس

خواهی که مقام عشق را بشناسی     برخیز و علی مرتضی را بشناس

دلــــم التماس دعــــا میخواهد....

امشــب از همه التمـــــاس دعـــــــا دارم

وقتی میگویم برایم دعـــا کن؛ یعنی کـــم آورده ام !!

یعنی دیگـــــــر...

کاری از دســت خــــودم برای خــــــودم بر نمی آید....!!

پس در این شبــها،نه به بهـــای لیـــاقت، بلکه به رســـم رفاقـــت دعــــایم کنید.♥

  • ۹۴/۰۴/۱۶
  • جمعه هایم بی تو بی معناست، مهدی جان بیا...

شب قدر

عشق

ماه مهمانی خدا

مولا علی

نظرات  (۱۰)

  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    حاجاتتون روا به حق حضرت ابوتراب
    دعا کنید لطفا
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنونــم
    حتما..شما هم مارو دعا کنید.
    یاعلی
    شهادت امییرالمومنین علی ع تسلیت

    التماس دعا

    پاسخ:
    من هم تسلیت عرض میکنم.
    محتاج دعا...
  • رحمانیان. عباسی
  • سلام ممنون از بازدید و نظر.این پست ، عالیییییییییییییییییییی بود.امشب خیلی التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    تشکر از حضورتون
    یاعلی
  • رافضیــة ...
  • فقط حیدر(ع).....
    پاسخ:
    فقط حیدر امیرالمومنین است...
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
    پاسخ:
    لینک شدید/

    یاعلی
    امیرالمومنین ای شاه مردان
    دل ناشاد ما را شاد گردان

    سلام
    ان شاء الله بهترینها براتون رقم بخوره

    التماس دعا ... لطفا
    پاسخ:
    سلام
    ممنون وهمچنین..
    حتما...محتاجم به دعا...
  • منتظر المهدی
  • قران به سربگیر مگرحس کنی دمی
    نیزه چقدرگریه برای حسین کرد
  • رافضیــة ...
  • آن یتیمان که ز خرمای علی ع سیر شدند

    کربلا گوشه ی گودال همه شیر شدند....


    یا اول مظلوم عالم علی علیه السلام...
    پاسخ:
    یاعلی(ع)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ایام تسلیت و 
    التماس دعا
    پاسخ:
    من هم تسلیت عرض میکنم.

    محتاج دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی